sterredeweerd.reismee.nl

19 Augustus 2014

Howdy! ;) Ik ben nu door mijn eerste drie weken heen. Zaterdag ben ik hier al een maand. In de eerste week van mijn verblijf hier in Amerika was de zus van Julie (mijn gastmoeder) hier. De eerste twee dagen heb ik niet veel gedaan. Ik heb wat school spullen gekocht en heb een wandeling gemaakt. Dinsdag moest ik naar de Health department. Ik moest een aantal checks hebben voordat ik naar school kon hier in Georgia. Ook moest ik twee vaccinaties hebben. Woensdag moest ik naar het international welcome centre. Daar moest ik een test doen om te kijken of ik niet een speciaal ESOL programma moest volgen om speciale aandacht te krijgen in bepaalde moeilijke lessen. Op vrijdag in diezelfde week ben ik samen met Julie en Gavin (mijn kleine host broertje) naar sixflags gegaan. Dit was erg leuk! De volgde week was ik op maandag alleen thuis. Dit was mijn laatste vrije dag voordat ik met school begon. Op dinsdag moest ik naar school om al mijn vakken uit te kiezen. Voor dit semester heb ik gekozen voor: - American Liturature (dit vak of een andere vorm van engels is verplicht) - Advanced Algebra (ook een soort wiskunde is verplicht) - Theatre fundamentals of drama ( dit is de intro klas voor drama) - Visual Art Comprehensive (dit is de into voor kunst, als ik nu deze klas neem kan ik in het tweede semster drawing and painting nemen) De weken van school zijn redelijk normaal. Hier en daar een toets of overhoring. In het weekend ben ik met een vriendin van school gaan winkelen. Dat was erg gezellig. Deze vriendin heeft ook een lijst gemaakt van dingen die ik moet doen terwijl ik hier ben. Vrienden waarmee ik met de lunch pauze zit vroegen voor de grap of ik niet twee jaar kon blijven. Ik hoop dat ik jullie blij hebt gemaakt met een blog! Groetjes Sterre

Reacties

Reacties

susanne

He Sterre, waf fijn om te lezen (had ook je pap en mam gesproken) dat het goed gaat.....
Ontzettend leuk om je zo te kunnen volgen!
Dikke knuf
Susanne

Mama

Nou Ster dat heb je dan nog even snel gedaan nadat we gisteren contact hebben gehad. Trea en Charles vonden het erg leuk je gesproken te hebben. Opa is hier vanochtend ook even en die heb ik ook je blog gelijk even laten lezen.
Kus mama

Marina Woltheus

Hoi Sterre, wat leuk dat we met je mee kunnen reizen op deze manier!goed om te lezen dat je eerste introductie je O makkelijk af gaat en je direct al aansluiting op school heb.
Succes en plezier daar aan de andere kant van de grote plas!

Danielle van Assema

Wat leuk om te lezen.

Mariska Schilp - Vermeulen + familie (de Hofstee)

Hoi Sterre, wat leuk je blog. Heel veel plezier in de USA.

Trea

Ja Sterre, erg leuk dit te lezen. En wat zat je er lekker comfortabel bij en helemaal op je gemak. Vooral leuk je even Engels te hebben horen praten toen je dat telefoontje tussendoor kreeg. Het gaat je gemakkelijk af. Tot het volgende verhaaltje maar weer en succes met de amandelmelk.... hihi.

nies

Hi Sterre, wat klinkt het allemaal leuk, we wensen jou heeeeeel veel plezier! gr Alec, Nies, Esmée & Femke

Diana Basten

Wat onwijs gaaf om op deze manier van jouw avontuur op de hoogte te kunnen zijn! Leuk te lezen dat je al vrienden hebt gemaakt! Heel verl plezier! Groetjes, Di

Christine

Hoi Sterre, ik ga je verhalen lezen hoor. Hartstikke leuk!

Peter en Marije, Steye en Mats

Super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Wij gaan je volgen hoor! Geniet van deze bijzondere tijd! Veel liefs van ons allen!

Ivon Lijten

hoi Sterre
Goed van je dat je lekker aan de slag bent gegaan. Wij zijn net terug van vakantie in Duitsland. Gewoon gekampeerd en wat gewandeld. Borg heeft heerlijk uitgerust en is nu voor aantal dagen met scouting weg als Viking. Hij heeft mijn oude bontvestje aan, zijn helm, zijn schild en zwaarden zijn allemaal mee. Je kleine neefje is dus wel heel groot geworden maar zijn interesses zijn nog niets veranderd. op vakantie kwamen we nog gezin tegen uit Wormer. Zoon Brian van 13 en meisje Floor van 9. Wereldje is soms klein, maar ook heel groot als je aan andere kant van wereld bent. heel veel succes en plezier. Dikke kus Ivon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!