sterredeweerd.reismee.nl

Nog 3 maanden

De laatste keer heb ik verteld over de kerst, na de kerst heb ik oud en nieuw gevierd bij Brianna. Daar hebben we films gekeken en zijn we 's avonds naar het tankstation gegaan om een slushie te halen. Ik heb een klein beetje vuurwerk gezien, maar niet zoveel als in nederland. Met mijn verjaardag zijn we naar het Georgia Aquarium gegaan. Dit is een van de grootste aquaria. Helaas kon Julie niet mee omdat ze ziek was. Maar gavin, Tucker en ik hebben het toch leuk gehad. 'S avonds zijn we uit eten gegaan en hebben we sushi gegeten.

We zijn nu bezig in het nieuwe semester, en dat betekend nieuwe vakken. Dit semester heb ik: US History, drawing and painting 1, forensic science en technical theatre.
Met technical theatre word iedereen ingedeeld in "crews" en werken we samen om te zorgen dat tijdens de show alles klaar is en goed gaat. Ik maak deel uit van de costuum crew. Wij moeten de costuums maken, maar ook lenen, huren, kopen en kijken wat we al hebben dag we kunnen gebruiken.
Ik ben ook samen met de andere Exchange students uit de buurt van Atlanta op bezoek geweest bij de govenor van Georgia. Daar zijn we op de foto geweest met hem, en hebben we even met hem gepraat. Het gebouw waar de gouvernement van Georgia in zit is ook open voor het publiek en ze geven er rondleidingen. Dus we hebben daar ook even rondgelopen.
Vorige week zaterdag had ik prom. Voor de mensen die het niet weten, dat is een groot feest aan het einde van het jaar voor de juniors en seniors(5de en 6de klas) om het jaar af te sluiten. Dit word gedaan op een locatie die gehuurd moet worden. En iedereen ziet er netjes uit. Jongens in pak en meisjes in jurken. En het is van te voren de bedoeling dat je een heleboel foto's maakt en uiteten gaat. Hier heb ik uiteraard ook aan mee gedaan. Samen met een groepje vrienden gingen we ons klaar maken en daarna foto's maken, daarna zijn we uiteten gegaan bij de hardrock café in Atlanta. Prom was ook in Atlanta en op loopafstand van het restaurant. Na het eten gingen we naar de locatie. Het was gegeven bij 200 peachtree in Atlanta. Dit is een grote hal waar ook bruiloften worden gehouden. Het thema van prom was greece/Rome. Hier hoef je verder niet naar te kleden. Maar de decoraties waren in hetzelfde thema. Prom duurde tot 11 uur en als afsluiting zijn we nog fronzen yoghurt gaan halen bij het tankstation.
Tijden het tweede semester had ik ook nog 5 sneeuwdagen. Op deze dagen konden we niet naar school omdat het zo "hard" ging sneeuwen. Het heeft een klein beetje gesneeuwd, maar niet zo veel dat we niet naar school konden. Voor mij waren het een paar dagen lekker uitslapen en niks doen.
Deze week heb ik spring break. Ik ga samen met Julie en Tucker naar Destin, FL. Van zaterdag tot en met woensdag en vrijdag en zaterdag blijf ik bij Brianna slapen.

Reacties

Reacties

Susanne

OOOh Sterre wat gaat de tijd snel! Heel veel plezier nog!!xx

Mieke

Hé Sterre ik verheug me erop je straks weer een knuffel te geven. Geniet van Destin, San Fransisco en alle leuke dingen die je nog gaat doen. In juni gaan we samen een leuke trip maken, ik heb er zin in. LOVE YOU XXX

Ellen van Meggelen

Wat Sterre om te lezen. Zo te horen heb je het erg naar je zin maar dat had ik ook al begrepen van mama. Geniet nog maar lekker wijffie! Liefs van ons.

Marije

Jeetje Sterre, wat maak je een hoop bijzondere dingen mee! Alles wat wij van de tv en films kennen maak jij in het echt mee! Geniet van de laatste maanden en natuurlijk ook van de trip met je ouders!
Liefs, Marije

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!