sterredeweerd.reismee.nl

1 September 2014

Gooooood Morning Hawks, It's a magnificent monday here at the grove. Please stand for the pledge of allegiance. I pledge allegiance to the flag of the United States of America, and to the republic for which it stands. One nation under God indivisible with liberty and justice for all. Please be seated for a moment of silence. Zo begint mijn dag iedere ochtend op school. Hierna volgt nog tien minuten met announcements en welke sport teams van welke andere hebben gewonnen. Na een week school wist ik de hele pledge of allegiance al uit mijn hoofd. School gaat goed. Het is vrij makkelijk in vergelijking met de HAVO, maar voor mij moet school dit jaar leuk zijn en dat is het zeker. Vorige week vrijdag was ik naar mijn eerste American Football game geweest. Dat was een grappige ervaring. Er waren heel veel mensen van mijn school, aangezien het een thuis wedstrijd was, maar er waren ook wel aardig wat mensen van de andere school. Ik was ook verbaasd door de hoeveelheid mensen die er met kleine kinderen waren. Gewoon mensen die geen kinderen op Hillgrove Highschool hebben, maar mensen die gewoon komen kijken. Tijdens de halftime, de rust, kwamen bijde marchingbands van de scholen met een optreden. Dat was leuk om te zien en daarna ging de wedstrijd weer verder. Zo'n football werdstrijd duurt erg lang. Het is opgedeeld in vier kwarten. Het kan in totaal wel 3 uur duren, maar een groot deel van de tijd ligt het spel stil. Waarom weet ik ook niet zo goed. Ik moet de regels nog leren haha. Deze week was er op donderdag open huis op school. Dit is zodat de ouders de leraren kunnen ontmoeten. Ook krijgen de ouders wat informatie over het programma voor dit semester. In de entree van school hebben we een soort vitrine kast. Daarin zitten allerlei kunstwerken van leerlingen die in een van de kunstklassen zitten. Omdat het donderdag dus openhuis was wilde mijn kunst lerares daar ook wat kunstwerken van onze klas instoppen. Dus ze liep door de klas om te kijken welke ze de moeite waard vond, en ze koos onder andere die van mij! Dus nu kan de hele school mijn kunstwerk bewonderen haha. Dit weekend heb ik een lang weekend, want het is labor day. Dit is een feestdag ter ere van werkende mensen. Voor mij is het gewoon een extra dag om uit te slapen. Zaterdag ijn we appels wezen plukken in de bergen. Dat was erg leuk. Wel is het super warm en vochtig, dus we moesten veel water drinken, maar door het warme weer kunnen we wel nog lekker zwemmen! Zondag en vandaag hebben we niet zo veel gedaan. Een beetje rond het huis gehangen, appeltaart gebakken en gezwommen. Vandaag zijn we naar een tweedehands boeken winkel gegaan omdat ik een boek voor school moest kopen, maar dat is het zo'n beetje. Morgen weer terug naar school, en dan uitkijken naar de vakantie in september. XXX Sterre

Reacties

Reacties

Mama

Lieve Sterre wat ben ik weer trots op je onwijs leuke verhaal en hoe goed je bezig bent. Ik verheug me er echt op om weer een verhaal van je te lezen. Opa en oma vonden het erg leuk je gisteren gesproken te hebben en waren heel blij je even te zien.
De appeltaart ziet er erg lekker uit jammer dat je geen stukje kunt bewaren maar misschien bak je er één voor ons als we je op komen halen. Dikke kus en verheug me er op je weer te spreken. XXX

Borg

Hoi Sterre, klinkt een stuk interessanter daar op school dan hier ik wilde dat ik daar heen kon maar helaas als ik klaar ben met school hier ben ik al te oud om nog highschool te doen. Veel pezier nog daar! Groetjes van mij,m'n vader en m'n moeder

Susanne

He meid,

Wat gaat de tijd snel! En wat doe je het goed! Hier gaat alles zn gangetje.Marlieke had vandaag dr eerste schooldag en Femke is alweer weekje aan de slag : )
Het weer begint weer iets beter te worden, hopen op mooie nazomer !
Ik heb t idee dat je je draai best gevonden hebt, volgens de verhalen die ik 2 weken geleden van je vader hoorde had je t best druk : ) . Fijn hoor!
Enne dat visje...had je die nagetekend ? Ik wist niet dat je zo goed kon tekenen. ...
Nou dikke knuf en leuk die verhalen van je te lezen !!

xx Susanne

Marina

Hoi Sterre,
T gaat je goed af daar in t verre Amerika! Goed hoor ! Je vader verteld me dagelijks over je "avonturen" , in z'n stem hoor ik z'n trots en terecht !
Je bent een bevoorrecht mens dat je dit zo maar kan beleven ! Groetjes Sterre en ik kijk uit naar je volgende blog!

Trea

Hé leuk Sterre dat je kunstwerk gekozen is. Nou ben ik natuurlijk wel reuze benieuwd naar dat kunstwerk. Zet je die foto ook op je site, of op Facebook, of whap je hem...? En vergeet de Nederlandse vlag ook niet hè? Hihi. Niet teveel integreren daar want ik wil je wel weer terugzien over 9 maanden! Maar voor nu geniet er van!
xxx
Trea

Marije

Leuk om weer te lezen! School moet zeker leuk zijn dit jaar! Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ik ben ook benieuwd naar je kunstwerk en ik kijk uit naar een foto.
Veel liefs van ons allemaal! Marije

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!